Darmowy hotdog za 5 minut jazdy. Co na to ekolodzy?

Bloomberg

Klienci szwedzkiego koncernu IKEA z Dubaju otrzymają zniżki, które zależne są od ich czasu podróży. Dowodem aplikacja Google. Ma to przyciągać klientów z odległych miejsc.

Sklepy IKEA znajdują się zwykle na obrzeżach miast, więc dla większości osób wyprawa do sklepu jest wielkim wydarzeniem. IKEA w Dubaju wpadła na pomysł, aby nagradzać swoich klientów kuponami, których rodzaj uzależniony jest od czasu ich podróży do sklepu.

Dzięki Mapom Google, które rejestrują trasę do sklepy, klienci mogą udowodnić pracownikom koncernu IKEA, ile czasu zajęło im dotarcie na miejsce. Ten czas jest przy kasie przeliczany na konkretną kwotę, a ta na nagrody.

CZYTAJ TAKŻE: IKEA znalazła sposób na polski zakaz

Inicjatywa „Buy With Your Time” jak na razie funkcjonuje tylko w Dubaju i nie wiadomo jeszcze czy zostanie wprowadzona w innych krajach. Godzina podróży to w przeliczeniu 105 dirhamów (około 112 zł). Za pięciominutową podróż możemy zjeść darmowego hot doga, a za 55 minutową klient dostanie stolik kawowy „LACK”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Huawei przytapiany przez Waszyngton. Czy konkurenci zyskali?

Ericsson i Nokia mają za sobą dobry kwartał. Szwedzi umocnili się w Chinach. Amerykańskie ...

USA szykują się na atak rosyjskich hakerów podczas wyborów

Amerykańska Agencja ds. Ochrony Infrastruktury i Cyberbezpieczeństwa (CISA) planuje wypuścić we wrześniu specjalne oprogramowanie, ...

Chmura chroni nasze zdrowie

Globalny rynek usług chmurowych dla służby zdrowia osiągnie do 2025 r. wartość ponad 55 ...

Polskie projekty kosmiczne dostaną zastrzyk pieniędzy

NCBiR ogłosił start programu sektorowego pod nazwą „Szybka Ścieżka Kosmiczna”. Szybka Ścieżka dedykowana będzie ...

Gry wideo kozłem ofiarnym strzelanin w USA

Prezydent Donald Trump wraz z republikanami obwinia gry wideo za kluczowy czynnik przyczyniający się ...

WhatsApp walczy z plotkami i fake newsami

Należąca do Facebooka aplikacja WhatsApp postanowiła walczyć z masowym rozpowszechnianiem plotek i fałszywych informacji. ...