Reklama

BuzzFeed został właścicielem popularnego serwisu politycznego

Koncern medialny BuzzFeed kupił od Verizon Communications stronę newsową z blogami politycznymi HuffPost. To najnowszy przykład konsolidacji na rynku mediów elektronicznych – informuje Reuters.

Publikacja: 20.11.2020 13:43

BuzzFeed został właścicielem popularnego serwisu politycznego

Foto: Bloomberg

Umowa łączy w całość dwie firmy, które dotychczas były postrzegane jako przyszłość mediów informacyjnych, ale które ucierpiały z powodu konkurencji o wpływy z reklam z Google i Facebookiem. Kontrolę nad obiema firmami będzie teraz sprawował jeden ze współwłaścicieli HuffPost – Jonah Peretti, który jest też współzałożycielem i dyrektorem generalnym BuzzFeed.

Kupno HuffPost nie oznacza jednak zupełnego zerwania z Verizonem, który zapowiedział, że zainwestuje w nową połączoną firmę stając się właścicielem pakietu mniejszościowego. Warunki transakcji nie zostały ujawnione – informuje agencja Reutera.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama