Reklama
Rozwiń
Reklama

BuzzFeed został właścicielem popularnego serwisu politycznego

Koncern medialny BuzzFeed kupił od Verizon Communications stronę newsową z blogami politycznymi HuffPost. To najnowszy przykład konsolidacji na rynku mediów elektronicznych – informuje Reuters.

Publikacja: 20.11.2020 13:43

BuzzFeed został właścicielem popularnego serwisu politycznego

Foto: Bloomberg

Umowa łączy w całość dwie firmy, które dotychczas były postrzegane jako przyszłość mediów informacyjnych, ale które ucierpiały z powodu konkurencji o wpływy z reklam z Google i Facebookiem. Kontrolę nad obiema firmami będzie teraz sprawował jeden ze współwłaścicieli HuffPost – Jonah Peretti, który jest też współzałożycielem i dyrektorem generalnym BuzzFeed.

Kupno HuffPost nie oznacza jednak zupełnego zerwania z Verizonem, który zapowiedział, że zainwestuje w nową połączoną firmę stając się właścicielem pakietu mniejszościowego. Warunki transakcji nie zostały ujawnione – informuje agencja Reutera.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Chińska AI będzie standardem? Były szef Google ostrzega Zachód
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Globalne Interesy
Mark Zuckerberg ma problem. Guru AI odchodzi z Mety i zakłada własną firmę
Globalne Interesy
Koniec rosyjskiego snu o własnych chipach. Projekt „Bajkał” zakończony fiaskiem
Globalne Interesy
Mroczna prognoza twórcy DeepSeek. „Większość ludzkich miejsc pracy zniknie”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Globalne Interesy
Ten gigant rośnie w AI szybciej niż Nvidia. Znalazł niezwykle intratną niszę
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama