W ostatnich dwóch kwartałach Uber odnotował rekordową stratę odpowiednio 5,2 oraz 1,2 mld dol. Spółka jest pod dużą presją. Jak chcecie przekonać rynek, że potraficie zarabiać?
Wytyczenie drogi do rentowności biznesu było jednym z kluczowych celów naszej spółki. Jeżeli spojrzymy na główną działalność Ubera, czyli współdzielenie przejazdów, w tym obszarze osiągnęliśmy już w III kwartale br. zysk EBTIDA. Co więcej, jesteśmy dumni z osiągnięcia wzrostu na innych naszych produktach, za każdym razem przy niższym koszcie pozyskiwania użytkowników. Dla przykładu – globalnie przychody Uber Eats w ujęciu rok do roku wzrosły o 64 proc., do 645 mln dol. To pokazuje, że nasze marki potrafią budować mocne pozycje, zyskiwać w świadomości użytkowników, a w konsekwencji – osiągać pozycję lidera.