Aktualizacja: 01.07.2025 02:49 Publikacja: 01.04.2019 17:03
Mark Zuckerberg, twórca i dyrektor generalny Facebooka
Foto: Bloomberg
Facebook co chwilę zaskakuje użytkowników kolejnymi nowościami, ale też chce pokazać swoją otwartość na ich potrzeby, zwłaszcza obecnie, kiedy dotyka go zmasowana krytyka w kwestii m.in. ochrony prywatności. Firma wprowadza opcję, dzięki której można się dowiedzieć, dlaczego widzimy ten, a nie inny wpis czy link w aktualnościach. Skorzystanie z tej opcji jest też bardzo proste, wystarczy kliknąć w trzykropek obok treści, aby sięgnąć do opcji „Dlaczego to widzę?” Facebook wówczas wytłumaczy, dlaczego ta reklama trafiła właśnie do nas, a także kto ją opublikował.
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Stany Zjednoczone zwróciły się do Chin o wpłynięcie na Iran, by ten nie zablokował jednego z kluczowych szlaków...
Założyciel SoftBank Group, Masayoshi Son, chce zbudować przemysłowy kompleks wart bilion dolarów w Arizonie, któ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas