Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Koreański serial pomógł przyciągnąć większą liczbę użytkowników Netflixa w III kwartale. Wyniki spółki były też znacznie lepsze niż rok temu. Ponadto IV kwartał również zapowiada się dobrze.

Publikacja: 20.10.2021 15:40

Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Foto: Netflix

Po ostrym spowolnieniu w pierwszej połowie 2021 r., klienci znów szturmują największą platformę streamingową świata. W okresie lipiec - wrzesień Netflix pozyskał 4,4 mln nowych abonentów wobec oczekiwanych przez analityków 3,84 mln.

W przebiciu prognoz pomógł m.in. południowokoreański dramat „Squid Game”, który zadebiutował 17 września i zaskoczył wszystkich, stając się już w pierwszym miesiącu najczęściej oglądanym oryginalnym serialem Netflixa w historii. Spółka poinformowała, że 142 miliony gospodarstw domowych obejrzało mroczny dramat o ludziach, którzy rywalizują w śmiertelnej rozgrywce, aby zarobić pieniądze na spłatę długów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Zagrożenie krachem. Alarmuje kluczowa instytucja finansowa
Globalne Interesy
Trump i Musk oglądali razem start Starshipa. Nie wszystko poszło jak zaplanowano
Globalne Interesy
Google ma problem. Na sprzedaż pójdzie przeglądarka Chrome czy Android?
Globalne Interesy
Największa rakieta świata rusza w kosmos. W wydarzeniu weźmie udział Donald Trump
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Globalne Interesy
Trzaskowski i Sikorski śladem Schwarzeneggera i Swift. Jak założyć konto na Bluesky?