Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Koreański serial pomógł przyciągnąć większą liczbę użytkowników Netflixa w III kwartale. Wyniki spółki były też znacznie lepsze niż rok temu. Ponadto IV kwartał również zapowiada się dobrze.

Publikacja: 20.10.2021 15:40

Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Foto: Netflix

Po ostrym spowolnieniu w pierwszej połowie 2021 r., klienci znów szturmują największą platformę streamingową świata. W okresie lipiec - wrzesień Netflix pozyskał 4,4 mln nowych abonentów wobec oczekiwanych przez analityków 3,84 mln.

W przebiciu prognoz pomógł m.in. południowokoreański dramat „Squid Game”, który zadebiutował 17 września i zaskoczył wszystkich, stając się już w pierwszym miesiącu najczęściej oglądanym oryginalnym serialem Netflixa w historii. Spółka poinformowała, że 142 miliony gospodarstw domowych obejrzało mroczny dramat o ludziach, którzy rywalizują w śmiertelnej rozgrywce, aby zarobić pieniądze na spłatę długów.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalne Interesy
„Złota kopuła” Trumpa nabiera kształtów. Takiego systemu obronnego jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Globalne Interesy
AI jak słup ogłoszeniowy? Reklamę w sieci czeka rewolucja
Globalne Interesy
Apple wprowadzi zupełnie nową kategorię sprzętu. To będzie starcie gigantów
Globalne Interesy
„Zabójca smartfonów" na horyzoncie. Wziął się za niego gigant AI
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Globalne Interesy
Donald Trump bije w Apple. Grozi potężnymi cłami
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont