Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Koreański serial pomógł przyciągnąć większą liczbę użytkowników Netflixa w III kwartale. Wyniki spółki były też znacznie lepsze niż rok temu. Ponadto IV kwartał również zapowiada się dobrze.

Publikacja: 20.10.2021 15:40

Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Foto: Netflix

Po ostrym spowolnieniu w pierwszej połowie 2021 r., klienci znów szturmują największą platformę streamingową świata. W okresie lipiec - wrzesień Netflix pozyskał 4,4 mln nowych abonentów wobec oczekiwanych przez analityków 3,84 mln.

W przebiciu prognoz pomógł m.in. południowokoreański dramat „Squid Game”, który zadebiutował 17 września i zaskoczył wszystkich, stając się już w pierwszym miesiącu najczęściej oglądanym oryginalnym serialem Netflixa w historii. Spółka poinformowała, że 142 miliony gospodarstw domowych obejrzało mroczny dramat o ludziach, którzy rywalizują w śmiertelnej rozgrywce, aby zarobić pieniądze na spłatę długów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Reklama
Reklama