Reklama
Rozwiń

Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Koreański serial pomógł przyciągnąć większą liczbę użytkowników Netflixa w III kwartale. Wyniki spółki były też znacznie lepsze niż rok temu. Ponadto IV kwartał również zapowiada się dobrze.

Publikacja: 20.10.2021 15:40

Netflix zyskał użytkowników i poprawił wyniki dzięki „Squid Game”

Foto: Netflix

Po ostrym spowolnieniu w pierwszej połowie 2021 r., klienci znów szturmują największą platformę streamingową świata. W okresie lipiec - wrzesień Netflix pozyskał 4,4 mln nowych abonentów wobec oczekiwanych przez analityków 3,84 mln.

W przebiciu prognoz pomógł m.in. południowokoreański dramat „Squid Game”, który zadebiutował 17 września i zaskoczył wszystkich, stając się już w pierwszym miesiącu najczęściej oglądanym oryginalnym serialem Netflixa w historii. Spółka poinformowała, że 142 miliony gospodarstw domowych obejrzało mroczny dramat o ludziach, którzy rywalizują w śmiertelnej rozgrywce, aby zarobić pieniądze na spłatę długów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Globalne Interesy
USA mogą wyłączyć Europę? Cyfrowy „guzik" Donalda Trumpa rozpala wyobraźnię
Globalne Interesy
Tesle bez kierowcy na drogach – i od razu problemy. Niepokojące nagrania
Globalne Interesy
USA oskarżają: Deepseek próbował nielegalnie zdobyć chipy i wspiera chińską armię