Reklama

Dzieci nie zobaczą reklam zabawek erotycznych. Google ma naprawić wyszukiwarkę

Alphabet, właściciel Google poinformował, że poprawi egzekwowanie polityki reklamowej, uwzględniając wiek użytkownika. Reuters opisał, jak znalazł w swojej wyszukiwarce reklamy zabawek erotycznych, alkoholu i inwestycji wysokiego ryzyka.

Publikacja: 20.01.2022 13:02

Dzieci nie zobaczą reklam zabawek erotycznych. Google ma naprawić wyszukiwarkę

Foto: Adobe Stock

Wielka Brytania rozpoczęła we wrześniu ubiegłego roku egzekwowanie przepisów mających na celu ochronę dzieci przed śledzeniem w internecie. W odpowiedzi Google zaczął modyfikować ustawienia w swoich usługach w Europie i poza nią dla użytkowników poniżej 18 roku życia. Wśród środków, które zachwalał w sierpniu, było „rozszerzenie zabezpieczeń, aby zapobiec wyświetlaniu nastolatkom kategorii reklam wrażliwych na wiek”. Jednak według agencji Reutera zabezpieczenia nie do końca działają.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Globalne Interesy
Telekomunikacja kręgosłupem cyfrowej przyszłości. Europa chce postawić na gigantów
Reklama
Reklama