Reklama

Dzieci nie zobaczą reklam zabawek erotycznych. Google ma naprawić wyszukiwarkę

Alphabet, właściciel Google poinformował, że poprawi egzekwowanie polityki reklamowej, uwzględniając wiek użytkownika. Reuters opisał, jak znalazł w swojej wyszukiwarce reklamy zabawek erotycznych, alkoholu i inwestycji wysokiego ryzyka.

Publikacja: 20.01.2022 13:02

Dzieci nie zobaczą reklam zabawek erotycznych. Google ma naprawić wyszukiwarkę

Foto: Adobe Stock

Wielka Brytania rozpoczęła we wrześniu ubiegłego roku egzekwowanie przepisów mających na celu ochronę dzieci przed śledzeniem w internecie. W odpowiedzi Google zaczął modyfikować ustawienia w swoich usługach w Europie i poza nią dla użytkowników poniżej 18 roku życia. Wśród środków, które zachwalał w sierpniu, było „rozszerzenie zabezpieczeń, aby zapobiec wyświetlaniu nastolatkom kategorii reklam wrażliwych na wiek”. Jednak według agencji Reutera zabezpieczenia nie do końca działają.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Lawina pozwów przeciwko OpenAI i atak konkurencji. Czy ChatGPT utraci pozycję lidera?
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Globalne Interesy
Pekin przekłuje bańkę AI? Eksperci zaniepokojeni technologiczną euforią
Globalne Interesy
Bańka AI bliska pęknięcia? Bank Anglii ostrzega, a szefowa MFW mówi: „Zapnijcie pasy”
Reklama
Reklama