Reklama

Dzieci nie zobaczą reklam zabawek erotycznych. Google ma naprawić wyszukiwarkę

Alphabet, właściciel Google poinformował, że poprawi egzekwowanie polityki reklamowej, uwzględniając wiek użytkownika. Reuters opisał, jak znalazł w swojej wyszukiwarce reklamy zabawek erotycznych, alkoholu i inwestycji wysokiego ryzyka.

Publikacja: 20.01.2022 13:02

Dzieci nie zobaczą reklam zabawek erotycznych. Google ma naprawić wyszukiwarkę

Foto: Adobe Stock

Wielka Brytania rozpoczęła we wrześniu ubiegłego roku egzekwowanie przepisów mających na celu ochronę dzieci przed śledzeniem w internecie. W odpowiedzi Google zaczął modyfikować ustawienia w swoich usługach w Europie i poza nią dla użytkowników poniżej 18 roku życia. Wśród środków, które zachwalał w sierpniu, było „rozszerzenie zabezpieczeń, aby zapobiec wyświetlaniu nastolatkom kategorii reklam wrażliwych na wiek”. Jednak według agencji Reutera zabezpieczenia nie do końca działają.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Wicepremier Gawkowski: Kilka miliardów złotych z podatku cyfrowego rocznie. „Na innowacje i jakościowe treści”
Globalne Interesy
Zbliża się podatek cyfrowy w Polsce. Ile mogą zapłacić amerykańscy giganci?
Globalne Interesy
Wojna o chipy AI. USA montują tajne urządzenia w przesyłkach do Chin
Globalne Interesy
Nowy gracz chce zdetronizować Google. Gigantyczna oferta na stole
Globalne Interesy
Kolejna wojna Elona Muska. Tym razem na celowniku Apple
Reklama
Reklama