Reklama

Netflix ma nowego rywala. SkyShowtime wchodzi z ostrą promocją cenową

Od dziś w Polsce i innych krajach Europy działa nowa platforma z filmami i serialami SkyShowtime.com. Już wiadomo, jaką promocję przygotowała – to abonament za połowę ceny, choć jest też haczyk.

Publikacja: 14.02.2023 10:04

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Foto: Skyshowtime.com

SkyShowtime.com debiutuje dziś, 14 lutego, walcząc o użytkowników ceną. Osoby, które do 11 kwietnia wykupią do niej dostęp będą płacić do czasu rezygnacji z usługi 12,49 zł, czyli połowę standardowej ogłoszonej wcześniej ceny. Takie zasady promocji „Pół ceny na zawsze” podano na głównej stronie serwisu.

W regulaminie promocji czytamy jednak, że cena będzie obowiązywać do czasu anulowania dostępu przez którąkolwiek ze stron. A to znaczy, że i dostawca usługi może o tym zdecydować.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Nvidia wciąż przyspiesza. Wyścig po 10 bln dol. wartości
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama