Netflix ma nowego rywala. SkyShowtime wchodzi z ostrą promocją cenową

Od dziś w Polsce i innych krajach Europy działa nowa platforma z filmami i serialami SkyShowtime.com. Już wiadomo, jaką promocję przygotowała – to abonament za połowę ceny, choć jest też haczyk.

Publikacja: 14.02.2023 10:04

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Foto: Skyshowtime.com

SkyShowtime.com debiutuje dziś, 14 lutego, walcząc o użytkowników ceną. Osoby, które do 11 kwietnia wykupią do niej dostęp będą płacić do czasu rezygnacji z usługi 12,49 zł, czyli połowę standardowej ogłoszonej wcześniej ceny. Takie zasady promocji „Pół ceny na zawsze” podano na głównej stronie serwisu.

W regulaminie promocji czytamy jednak, że cena będzie obowiązywać do czasu anulowania dostępu przez którąkolwiek ze stron. A to znaczy, że i dostawca usługi może o tym zdecydować.

Z kolei w warunkach użytkowania, platforma zastrzega sobie możliwość zmiany cen w kilku okolicznościach, oznaczających dla niej wzrost kosztów, ale nie tylko wtedy.

Czytaj więcej

Netflix wprowadza opłaty za współdzielenie konta w pierwszych krajach Europy

„Okresowo możemy zmieniać nasze ceny. Powody, dla których możemy podnieść ceny:

1. ulepszamy lub rozszerzamy nasze usługi;

2. wzrost kosztów świadczenia przez nas usług (np. gdy musimy zapłacić podmiotom zewnętrznym więcej za ich treści lub ze względu na zmieniające się warunki gospodarcze (takie jak wahania walut, inflacja lub zmiany podatkowe));

3. wprowadzamy nowe programy, treści i usługi;

4. zmieniamy sposób strukturyzowania naszych usług;

5. inwestujemy w poprawę obsługi klienta;

6. po zakończeniu obowiązywania wstępnej, niższej ceny;

7. wzrastają inne koszty związane ze świadczeniem naszych usług; lub

8. wystąpił oczywisty błąd związany z cenami” - napisano.

„Świadczymy usługi na bieżąco i nie możemy przewidzieć, co może się zmienić w przyszłości. Oznacza to, że możemy podnieść ceny z powodów innych niż określone powyżej” – zastrzega Skyshowtime.com.

O podwyżkach użytkownicy mają dowiedzieć się mailowo, na miesiąc przed wprowadzeniem. Będą mogli zrezygnować z usługi.

Tym samym platforma zawierająca produkcje szeregu amerykańskich studiów filmowych w promocji będzie tańsza niż standardowy dostęp do Disney+, czy HBO Max oraz Netflix.

Pozostaje droższa niż Amazon Prime Video (10 zł miesięcznie lub 49 zł rocznie).

Skyshowtie.com zawiera premiery filmów kinowych wytwórni Universal Pictures i Paramount Piceutres, nowych seriali, treści dla dzieci i rodzin oraz wyboru produkcji specjalizujących się w nich studiów: Nieckelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock. Ma nie zabraknąć filmów polskich, w tym dokumentalnych.

Zgodnie z wcześniejszymi wiadomościami, platforma rusza dziś także w Albanii, Czechach, Węgrzech, Macedonii, Rumunii i Słowacji.

SkyShowtime.com debiutuje dziś, 14 lutego, walcząc o użytkowników ceną. Osoby, które do 11 kwietnia wykupią do niej dostęp będą płacić do czasu rezygnacji z usługi 12,49 zł, czyli połowę standardowej ogłoszonej wcześniej ceny. Takie zasady promocji „Pół ceny na zawsze” podano na głównej stronie serwisu.

W regulaminie promocji czytamy jednak, że cena będzie obowiązywać do czasu anulowania dostępu przez którąkolwiek ze stron. A to znaczy, że i dostawca usługi może o tym zdecydować.

Pozostało 81% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Globalne Interesy
Sztuczna inteligencja zdecyduje o ataku nuklearnym? USA apelują do Rosji i Chin
Globalne Interesy
Chiny szykują potężną konkurencję dla ChatGPT. Gonią USA w sztucznej inteligencji
Globalne Interesy
Spóźniony Apple gra ostro. Podbiera pracowników konkurencji i buduje własną AI
Globalne Interesy
Ustawa antytiktokowa stała się ciałem. Chiński koncern wzywa Amerykanów
Globalne Interesy
Niemiecki robot ma być jak dobry chrześcijanin. Zaskakujące przepisy za Odrą