Reklama

Netflix wygrywa walkę z dzieleniem kont i podnosi ceny. Ale może mieć problem

Mimo najwyższego od dwóch lat skoku liczby nowych abonentów na największych rynkach firma zdecydowała się na podniesienie cen.

Publikacja: 19.10.2023 10:19

Netflix podnosi ceny, ale może mieć problem z pozyskiwaniem kolejnych klientów

Netflix podnosi ceny, ale może mieć problem z pozyskiwaniem kolejnych klientów

Foto: Bloomberg

Platforma streamingowa podała, że zwiększyła o 8,8 miliona liczbę abonentów od lipca do września. Jednocześnie gigant zapowiedział, że miesięczne opłaty za podstawową usługę wzrosną. W Wielkiej Brytanii ceny wzrosną o 1 funt do 7,99 funtów, a opcja bez reklam podrożeje o 2 funty do 17,99 funtów.

W USA plan premium bez reklam będzie kosztować o 3 dol. miesięcznie więcej, czyli 22,99 dol., zaś we Francji abonenci zapłacą dodatkowe 2 euro (teraz opłata wyniesie 19,99 euro).

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Nvidia wciąż przyspiesza. Wyścig po 10 bln dol. wartości
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama