Rewolucja w ChatGPT. Nie wszyscy użytkownicy będą zadowoleni

Firma kierowana przez Sama Altmana chce zmienić sposób, w jaki udostępnia bota. OpenAI przymierza się do modelu, jaki wykorzystywać chcą również popularne platformy streamingowe. Chodzi o reklamy w zamian za darmową usługę lub niższą cenę.

Publikacja: 03.12.2024 22:06

Obecnie OpenAI monetyzuje swoją sztuczną inteligencję za pośrednictwem płatnych subskrypcji, a także

Obecnie OpenAI monetyzuje swoją sztuczną inteligencję za pośrednictwem płatnych subskrypcji, a także udostępniania API

Foto: AdobeStock

ChatGPT zdominował rynek generatywnej sztucznej inteligencji. Boom na chatbota, który zapoczątkował rewolucję AI, był możliwy, bo OpenAI udostępniło swoje nowatorskie narzędzie bezpłatnie. Z czasem, co prawda, wprowadzono płatne wersje, ale użytkownicy wciąż mają możliwość korzystania z bota za darmo. I to raczej się nie zmieni.

Reklamy w ChatGPT. OpenAI chce zarabiać

Pozostało jeszcze 86% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Globalne Interesy
Rosja tonie. Nie udało się zastąpić zachodnich technologii
Globalne Interesy
Ta kluczowa firma Elona Muska była na dnie. Uratował ją Donald Trump
Globalne Interesy
Kto uratuje Intela? Donald Trump ma zaskakujący plan
Globalne Interesy
Apple i Meta biorą się za humanoidy. Walka o nowy wielki biznes
Globalne Interesy
Sukces Elona Muska. Apple kończy bojkot platformy X