Rewolucja w ChatGPT. Nie wszyscy użytkownicy będą zadowoleni

Firma kierowana przez Sama Altmana chce zmienić sposób, w jaki udostępnia bota. OpenAI przymierza się do modelu, jaki wykorzystywać chcą również popularne platformy streamingowe. Chodzi o reklamy w zamian za darmową usługę lub niższą cenę.

Publikacja: 03.12.2024 22:06

Obecnie OpenAI monetyzuje swoją sztuczną inteligencję za pośrednictwem płatnych subskrypcji, a także

Obecnie OpenAI monetyzuje swoją sztuczną inteligencję za pośrednictwem płatnych subskrypcji, a także udostępniania API

Foto: AdobeStock

ChatGPT zdominował rynek generatywnej sztucznej inteligencji. Boom na chatbota, który zapoczątkował rewolucję AI, był możliwy, bo OpenAI udostępniło swoje nowatorskie narzędzie bezpłatnie. Z czasem, co prawda, wprowadzono płatne wersje, ale użytkownicy wciąż mają możliwość korzystania z bota za darmo. I to raczej się nie zmieni.

Reklamy w ChatGPT. OpenAI chce zarabiać

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Globalne Interesy
Koniec z „celeb-baitingiem”? Koncern wprowadza ochronę znanych ludzi
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Globalne Interesy
Gigantyczna inwestycja zagraniczna w USA. Trump ogłasza budowę nowych fabryk
Globalne Interesy
Polska w trudnej sytuacji. Microsoft apeluje do Trumpa o zniesienie ograniczeń
Globalne Interesy
Koniec legendy. Microsoft likwiduje Skype, podał datę
Globalne Interesy
OpenAI rusza z przełomowym projektem Orion. DeepSeek odpowiada wojną cenową
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”