W grach rok 2019 zapowiada się grubo

Na rynek trafią produkcje globalnych gigantów, ale krajowe studia też szykują mocne uderzenie.

Publikacja: 07.12.2018 19:45

W grach rok 2019 zapowiada się grubo

Foto: Bloomberg

Sprowadzenie tego roku w branży gier do jednego mianownika jest trudnym zadaniem. Z jednej strony mieliśmy gros udanych wydarzeń (m.in. „Frostpunk” czy świetnie przyjęty zwiastun „Cyberpunka”), ale z drugiej obserwowaliśmy mocne przeceny akcji globalnych i krajowych studiów, część spółek rozczarowała wynikami, gorzej od oczekiwań wypadły też niektóre premiery (np. „Agony”). W efekcie notowania większości producentów gier, choć wyższe niż na początku roku, mają za sobą wyraźne spadki. To, czy znów ruszą w górę zależy przede wszystkim od powodzenia przyszłorocznych premier. A będzie ich sporo.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku