Chińczycy coraz więcej wydają na cyfrową rozrywkę

W przypadku wielu polskich gier zamówienia z terenu ChRL osiągają nawet do 40 proc. całości sprzedaży – mówi Damian Jaśkowski, referent Instytutu Polskiego Wydziału Kultury Ambasady RP w Pekinie.

Publikacja: 10.02.2019 20:55

Chińczycy coraz więcej wydają na cyfrową rozrywkę

Foto: Bloomberg

Rynek gier w Chinach jest największy na świecie. Ma Deszcze duży potencjał do wzrostu?

Damian Jaśkowski: Jest to związane z rosnącym poziomem życia Chińczyków, którzy zarabiają coraz więcej, a co za tym idzie, mogą pozwolić sobie na coraz większe wydatki na rozrywkę, w tym także na gry.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?