Aktualizacja: 11.05.2025 13:33 Publikacja: 09.12.2020 16:23
Foto: mat. pras.
A to nie koniec – aktywność graczy w „World of Warcraft” („WoW”) osiągnęła najwyższy poziom od dekady.
23 listopada zadebiutował „Shadowlands”, ósmy już dodatek do gry „WoW”. Producent ogłosił jednak dopiero teraz, że tylko w ciągu jednego dnia tytuł sprzedał się w ponad 3,7 mln egzemplarzy. W segmencie gier PC pobił więc „Diablo III”, również produkcję spółki Blizzard, którą kupiono w trakcie premiery w liczbie ponad 3,5 mln egzemplarzy.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas