Aktualizacja: 09.05.2025 10:27 Publikacja: 19.11.2018 17:38
Foto: Kiyoshi Ota/Bloomberg
Globalny rynek VR w grach do 2022 r. będzie zwiększał swoją wartość o ponad połowę w skali roku – prognozuje firma Ken Research. Największe przychody generowane są w Stanach Zjednoczonych, ale udział pozostałych krajów w tym torcie systematycznie rośnie. Udział mobilnych graczy w całkowitej bazie użytkowników gier wideo VR wzrośnie do 2020 r. do 40 proc.
Nie ma danych rynkowych na temat dokładnej liczby gier zawierających elementy VR i AR. Niekiedy ich autorami są małe, kilkuosobowe studia. Natomiast jedno jest pewne: fani rzeczywistości wirtualnej mogą przebierać w ofertach. Możemy wcielić się w robota, próbującego odnaleźć zagubionych przyjaciół. Umożliwia nam to gra „Astro Bot: Rescue Mission”. Z kolei w „Beat Saber” zadaniem jest niszczenie przy użyciu dwóch mieczy świetlnych muzycznych nutek zmierzających w stronę gracza.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas