Aktualizacja: 01.07.2025 06:38 Publikacja: 21.09.2020 11:24
Foto: Bloomberg
„Celem strategicznym jest osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku produkcyjnym i wydawniczym gier rozszerzonej rzeczywistości wśród spółek notowanych na GPW” – poinformowała dziś rano firma. Co konkretnie przewiduje jej strategia?
Zakłada wydawanie czterech gier na rok – czyli premiera ma przypadać raz na kwartał. Spółka do tej pory wydała trzy gry z serii „Escape Room VR”, które sprzedały się w łącznej liczbie ponad 90 tys. egzemplarzy, ponadto w przygotowaniu ma cztery kolejne tytuły, z czego dwa powinny mieć premierę w 2020 r. Najbliższa gra – „Danger! Covid-19” – ukaże się pod koniec września. Łącznie, do końca 2021 roku, spółka planuje wyprodukować i wydać sześć nowych gier.
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas