Punkowi piraci gier z Polski wychodzą w świat

Studio opublikowało strategię na lata 2020-2021. Chce skoncentrować się na segmencie wirtualnej rzeczywistości.

Publikacja: 21.09.2020 11:24

Punkowi piraci gier z Polski wychodzą w świat

Foto: Bloomberg

„Celem strategicznym  jest osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku produkcyjnym i wydawniczym gier rozszerzonej rzeczywistości wśród spółek notowanych na GPW”  – poinformowała dziś rano firma. Co konkretnie przewiduje jej strategia?

Zakłada wydawanie czterech gier na rok – czyli premiera ma przypadać raz na kwartał. Spółka do tej pory wydała trzy gry z serii „Escape Room VR”, które sprzedały się w łącznej liczbie ponad 90 tys. egzemplarzy, ponadto w przygotowaniu ma cztery kolejne tytuły, z czego dwa powinny mieć premierę w 2020 r. Najbliższa gra – „Danger! Covid-19” – ukaże się pod koniec września. Łącznie, do końca 2021 roku, spółka planuje wyprodukować i wydać sześć nowych gier.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy