Reklama

Punkowi piraci gier z Polski wychodzą w świat

Studio opublikowało strategię na lata 2020-2021. Chce skoncentrować się na segmencie wirtualnej rzeczywistości.

Publikacja: 21.09.2020 11:24

Punkowi piraci gier z Polski wychodzą w świat

Foto: Bloomberg

„Celem strategicznym  jest osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku produkcyjnym i wydawniczym gier rozszerzonej rzeczywistości wśród spółek notowanych na GPW”  – poinformowała dziś rano firma. Co konkretnie przewiduje jej strategia?

Zakłada wydawanie czterech gier na rok – czyli premiera ma przypadać raz na kwartał. Spółka do tej pory wydała trzy gry z serii „Escape Room VR”, które sprzedały się w łącznej liczbie ponad 90 tys. egzemplarzy, ponadto w przygotowaniu ma cztery kolejne tytuły, z czego dwa powinny mieć premierę w 2020 r. Najbliższa gra – „Danger! Covid-19” – ukaże się pod koniec września. Łącznie, do końca 2021 roku, spółka planuje wyprodukować i wydać sześć nowych gier.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama