„Celem strategicznym jest osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku produkcyjnym i wydawniczym gier rozszerzonej rzeczywistości wśród spółek notowanych na GPW” – poinformowała dziś rano firma. Co konkretnie przewiduje jej strategia?
Zakłada wydawanie czterech gier na rok – czyli premiera ma przypadać raz na kwartał. Spółka do tej pory wydała trzy gry z serii „Escape Room VR”, które sprzedały się w łącznej liczbie ponad 90 tys. egzemplarzy, ponadto w przygotowaniu ma cztery kolejne tytuły, z czego dwa powinny mieć premierę w 2020 r. Najbliższa gra – „Danger! Covid-19” – ukaże się pod koniec września. Łącznie, do końca 2021 roku, spółka planuje wyprodukować i wydać sześć nowych gier.
Produkcje mają powstawać głównie przy współpracy z zewnętrznymi zespołami (obecnie spółka pracuje z czterema). Budżet produkcyjny jednej gry nie powinien przekroczyć 500 tys. zł, a cykl produkcyjny to maksymalnie 12 miesięcy.
CZYTAJ TAKŻE: Gry mobilne idą jak burza. Pomaga pandemia
Spółka poinformowała, że zamierza samodzielnie finansować produkcje: ze środków ze sprzedaży wydawanych gier i dezinwestycji portfela IQ Partners. Strategia rozwoju zakłada także współpracę z innymi deweloperami w celu portowania wybranych gier na VR, jak również z globalnymi platformami sprzętowymi i wydawniczymi.