Polskie gry odporne na koronawirusa

W tej branży coraz ważniejsze stają się cyfrowe kanały sprzedaży. Wyniki krajowych twórców gier nie powinny ucierpieć z powodu trwającej w ChRL epidemii.

Publikacja: 12.02.2020 21:02

Chiny to największy rynek dla branży gamingowej

Chiny to największy rynek dla branży gamingowej

Foto: Bloomberg

Chiny są największym i najbardziej perspektywicznym rynkiem gier na świecie. Również polskie studia sprzedają tam swoje tytuły. Czas pokaże, jak na ich biznes wpłynie trwająca epidemia, której epicentrum są właśnie Chiny.

– Nie zauważamy wpływu koronawirusa na sprzedaż gier, zarówno własnych, jak i z wydawnictwa, mimo że Chiny są dla nas jednym z najważniejszych rynków. Wynika to z faktu, że nasze produkty trafiają do klientów za pośrednictwem kanałów elektronicznych/cyfrowych, więc nie dotykają ich problemy związane z logistyką dostaw – wyjaśnia Dariusz Wolak, odpowiadający za relacje inwestorskie w 11 bit studios. Dodaje, że w związku z tym epidemia nie będzie miała wypływu na wyniki spółki za pierwszy kwartał.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku