Elektroniczne igrzyska mają w Polsce coraz więcej fanów

E-sport to już nie tylko rozrywka dla pasjonatów gier komputerowych, ale również poważna część biznesu sportowego.

Publikacja: 09.04.2018 21:00

Elektroniczne igrzyska mają w Polsce coraz więcej fanów

Foto: Bloomberg

Sportu elektronicznego nie da się już lekceważyć. Ta sprofesjonalizowana dyscyplina już dawno wykroczyła poza zwykłą rozrywkę i stała się świetnie prosperującym biznesem. Najszybciej rynek ten rozwija się dziś w Chinach i Ameryce Płn. Ale i w Polsce dynamiki są imponujące. Analitycy Deloitte prognozują, że w tym roku przychody z tytułu wydarzeń e-sportowych i relacji na żywo przekroczą po raz pierwszy w skali globalnej 1 mld dol. Dla porównania jeszcze w 2015 r. było to 325 mln dol.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku