Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

W okresie pandemii sprzedaż gogli VR bije rekordy, a – według analityków – trend ten będzie przyspieszał. Na fali korzysta Bloober Team – studio, które wypuściło właśnie najnowszą grę dedykowaną urządzeniom wirtualnej rzeczywistości.

Publikacja: 30.10.2020 17:50

Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

Foto: mat. pras.

Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?