Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

W okresie pandemii sprzedaż gogli VR bije rekordy, a – według analityków – trend ten będzie przyspieszał. Na fali korzysta Bloober Team – studio, które wypuściło właśnie najnowszą grę dedykowaną urządzeniom wirtualnej rzeczywistości.

Publikacja: 30.10.2020 17:50

Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

Foto: mat. pras.

Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.

CZYTAJ TAKŻE: Zagraniczni psycho-fani grożą śmiercią ekipie CD Projekt

– Premiera „Blair Witch VR” okazała się niebywałym sukcesem. Okres Halloween zawsze stanowi idealny moment dla immersyjnych dreszczowców i nie inaczej było w przypadku czwartkowego debiutu – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Spółka opracowała tę produkcję we współpracy z Oculusem, dzięki czemu w trakcie debiutu i w nadchodzących tygodniach gra będzie obecna zarówno w sklepie, jak i w wielu kanałach społecznościowych. – VR będzie w nadchodzącym czasie jednym z głównych nurtów elektronicznej rozrywki. Zdecydowanie nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie – dodaje prezes Bloober Team.

CZYTAJ TAKŻE: Serial na podstawie polskiej gry? Sony zainteresowane

Ten niezależny producent gier specjalizuje się w gatunku horror, wśród najpopularniejszych jego tytułów można wymienić „Layers of Fear” czy „Observer”. Najnowsza gra powstała na bazie kultowego już filmu „Blair Witch Project”.

Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Gry & e-Sport
Dziś premiera „Niezwyciężonego”. To gra oparta na powieści Stanisława Lema
Gry & e-Sport
Idris Elba o swojej roli w „Cyberpunku". „Gwiazdy w grach wideo to znak czasu”
Gry & e-Sport
Dziś debiut „Widma wolności”. „Cyberpunk” odżył i znów napędza CD projekt
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy