Reklama

Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

W okresie pandemii sprzedaż gogli VR bije rekordy, a – według analityków – trend ten będzie przyspieszał. Na fali korzysta Bloober Team – studio, które wypuściło właśnie najnowszą grę dedykowaną urządzeniom wirtualnej rzeczywistości.

Publikacja: 30.10.2020 17:50

Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

Foto: mat. pras.

Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama