– Jesteśmy zadowoleni z pierwszych kilkunastu godzin sprzedaży „Children of Morta”. Gra zbiera świetne recenzje od recenzentów z mediów branżowych i bardzo wysokie noty od użytkowników – komentuje Dariusz Wolak, odpowiadający za relacje inwestorskie w 11 bit studios. Dodaje, że jest to potwierdzenie faktu, że tytuły produkowane i wydawane przez 11 bit studios wyróżniają się wysoką jakością.

CZYTAJ TAKŻE: 11 bits studios: to najlepszy rok w historii spółki

– Ma to bardzo istotne znaczenie na bardzo konkurencyjnym rynku gier komputerowych, bo pozwala oczekiwać, że cykl życia „Children of Morta” będzie długi, a tytuł przez kolejne kwartały będzie zauważalnym źródłem przychodów dla naszej spółki – mówi Wolak. Przypomina też, że na razie odbyła się tylko premiera „Children of Morta” na komputery PC. Natomiast 15 października 2019 r. tytuł pojawi się też na konsolach Xbox One, PS4 oraz Nintendo Switch.

– Wkrótce będziemy już mieli komplet certyfikacji od producentów wspomnianych konsol, więc ten termin nie jest w żaden sposób zagrożony. Liczymy, że bardzo dobre oceny dla wersji PC-towej „Children of Morta” pomogą w sprzedaży na kolejnych platformach – podsumowuje Wolak.

CZYTAJ TAKŻE: Prezes 11 bit studios: Chcemy wydawać po cztery gry rocznie

O pierwszym dniu sprzedaży nowej gry w soim porannym biuletynie wspomina Trigon DM. Podkreśla, że oceny gry na portalu Metacritic to 84/100 (16 recenzji). Z kolei ocena użytkowników to 8,8/10. Z kolei wśród recenzji wystawionych przez kupujących na Steamie około 92 proc. jest pozytywnych.

Gra, której deweloperem jest Dead Mage, od wtorkowej premiery jest na pierwszej stronie globalnych bestsellerów Steama – obecnie na siódmym miejscu.

Od początku roku notowania 11 bit studios zyskały ponad 65 proc. Dziś inwestorzy realizują zyski. Przed południem akcje tanieją o niespełna 2 proc. do 418 zł.