Aktualizacja: 09.05.2025 08:55 Publikacja: 28.03.2019 18:59
Rozwój 11 bit studios nabrał rozpędu od sukcesu gry „This War of Mine”
Foto: 11 bit studios
– Długo pracowaliśmy, by dojść do tego punktu. To pierwszy rok, w którym nasze przychody są dobrze zdywersyfikowane – powiedział Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios. Na dochody spółki wpływ miały trzy kluczowe wydarzenia, premiery gry „Moonlighter” i „Frostpunk” oraz mocna sprzedaż „This War of Mine”. Już w dniu premiery „Frostpunka” przychody miały wynieść ponad 1,7 mln dolarów. Gra wciąż dobrze się sprzedaje, przychody ze sprzedaży Frostpunka w 2019 r. są już wyższe w serwisie Steam niż dla gry „This War of Mine”.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas