Reklama

Cherrypick Games stawia na nowy obiecujący biznes

Spółka nawiązała współpracę z globalnymi partnerami: platformą Skillz oraz Huuuge Games i zapowiada dalszy rozwój w tym segmencie.

Publikacja: 22.12.2020 10:23

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Foto: Materiały prasowe

– Działalność naszego studia bazuje na tworzeniu innowacyjnych gier mobilnych w modelu free to play. W zakresie produkcji casualowych naszym kluczowym partnerem jest Huuuge Games, z którym w tym roku podpisaliśmy umowę na wydanie autorskiej wersji pasjansa „Solitaire: Adventure Journey”. W segmencie gier e-sportowych zawarliśmy umowę o współpracy z liderem rynku – platformą Skillz. Docelowo planujemy produkować od 4 do 6 e-sportowych gier rocznie oraz 1-2 casualowe tytuły free to play – zapowiada  Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama