Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 15.12.2024 22:28 Publikacja: 02.11.2021 01:31
Wydarzenia e-sportowe przyciągają nie tylko fanów gier, ale też potężne koncerny, które chcą na gamingowym boomie dobrze zarabiać
Foto: Shutterstock
Liczba wyświetleń Facebook Gaming, który stara się budować globalną społeczność graczy, transmitując rozgrywki amatorów, ale i profesjonalistów, po raz pierwszy w historii wyprzedziła pod tym względem serwis YouTube Gaming. To zaskoczenie, bo Google od dawna pompuje duże pieniądze w ten biznes. Wedle danych Streamlabs w III kwartale br. widzowie obejrzeli 1,29 miliarda godzin treści na platformie Facebooka, co stanowi niemal 10-proc. wzrost względem poprzedniego kwartału. W tym czasie ilość treści, które fani oglądali w serwisie Google’a spadła z 1,29 do 1,13 mld godzin. Temperaturę w tej branży podgrzewa również fakt, że niekwestionowany dominator w zakresie streamingu treści gamingowych – platforma Twitch – w zeszłym kwartale zaliczyła 5,79 mld godzin wideo. To oczywiście sporo więcej niż Facebook i YouTube nawet razem wzięte, ale potentat, mimo wszystko, zanotował znaczący, aż 11-proc. spadek kwartał do kwartału. Co więcej, rok do roku to wskaźnik gorszy aż o 22 proc.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marketing, ale premiera i tak jest rozczarowaniem - uważają analitycy. Wycena akcji spółki stopniała w poniedziałek o ponad jedną trzecią.
Hit od Amazona to zjawisko – powstał na kanwie gry, a ta dzięki popularności serialu wróciła do łask. Eksperci sądzą, iż ten miks kultury gamingu i ekranu to patent na sukces, po który producenci sięgać będą teraz coraz częściej.
Wojna w Ukrainie, palestyńsko-izraelski konflikt, pandemia covid czy tragedia batyskafu Titan – bieżące wydarzenia stają się pożywką dla producentów gier.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Gra oparta na powieści Stanisława Lema zebrała na Steamie aż 93 proc. pozytywnych recenzji. Analitycy zwracają jednak uwagę na znacznie niższe od oczekiwań zainteresowanie grą. Kurs akcji producenta runął.
Konkurowanie na rynku jest naturalne i napędza rozwój. Jednak problem zaczyna się, gdy ktoś dla zbudowania swojej pozycji stosuje nieuczciwe praktyki. Wtedy państwa powinny reagować w celu ochrony firm czy nawet całych sektorów gospodarki.
Polski recyklat jest pożądany na rynku europejskim – mówi Paweł Lesiak, wiceprezes firmy Interzero.
Szybko reagujemy na potrzeby klienta. Potrafimy sprawnie dostosować do nich nasze rozwiązania. Dzięki temu jesteśmy rozpoznawalnym producentem na świecie i monopolistą w Polsce – mówi Rafał Worek, wiceprezes Ponaru Wadowice.
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Fundacja Rodzina Kangura, Stowarzyszenie Młodzieży i Osób z Problemami Psychicznymi, Ich Rodzin i Przyjaciół POMOST – Centerko, Fundacja „Gdy liczy się czas” i Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! to laureaci konkursu „Leczmy z troską!”.
Płacąc za zakupy w internecie Polacy coraz częściej trafiają na opcje płatności kartą za pomocą Click to Pay. Czym jest Click to Pay i co zmieni w płatnościach internetowych? Jak rozwiązanie może wpłynąć na wzrost sprzedaży w e-commerce i pomóc polskim e-sklepom w ekspansji zagranicznej?
Boeing wznowił po cichu produkcję atrakcyjnych samolotów B737 MAX, a odrębnie podał o przeznaczeniu miliarda dolarów na zwiększenie rytmu produkcji B787 Dreamliner w Charleston (Karolina Płd.).
Zespół Trumpa przygotowuje zmiany mające wejść w życie po objęciu stanowiska prezydenta, które zalecają uchylenie wymogu raportowania przez firmy danych o wypadkach samochodów zautomatyzowanych. Tesla już od dawna walczy o zniesienie tego przepisu twierdząc, że niesprawiedliwie uderza w firmę Elona Muska.
Toyota wraca do nazwy Urban Cruiser i przyspiesza elektryfikację. Do 2026 roku wprowadzi w Europie sześć nowych modeli z napędem elektrycznym. Miejski Urban Cruiser pojawi się już w przyszłym roku.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas