- To pierwsza z gier, której koncepcja i projekt zostały opracowane wspólnie z zespołem Ekipy. Skierowana jest do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Nasz tytuł będąc w kategorii casual pozwala nam dotrzeć do międzynarodowej publiczności. Zakładamy, że dotarcie do naszych fanów, którzy np. poszukiwali naszych lodów tego lata, pomoże nam zyskać bazę pierwszych użytkowników, co będzie niewątpliwie wsparciem dla promocji gry na rynkach zagranicznych – deklaruje prezes Ekipa Holding Krzysztof Misiałkiewicz.
Czytaj więcej
Google podsumowało najpopularniejsze zapytania w wyszukiwarce w mijającym roku. Ranking jak w soczewce pokazuje, czym żyli Polacy przez ostatnie dwanaście miesięcy – co ich trapiło, emocjonowało i z czego się śmiali.
Nad grą pracował od grudnia ub. roku zespół kilkunastu osób, a koszt produkcji wyniósł około 1,2 mln zł. Rozgrywka w „My Dino Friend” polega na opiece i zapewnianiu rozrywki dinozaurowi, który na początku gry wykluwa się z jaja. Gracze będą zaspokajać jego potrzeby i urządzać jego dom. Gra przeznaczona do bezpłatnego pobrania (free to play), skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od najmłodszych graczy po młodszych nastolatków (PEGI 3+). W grze możliwe są zakupy przedmiotów przyspieszających lub uatrakcyjniających rozgrywkę.
Grę udało się Ekipie przygotować jeszcze przed spodziewanym debiutem na NewConnect.