Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 12:50 Publikacja: 16.05.2022 22:25
Rodzimi gracze coraz częściej robią zakupy w internecie. Jest ich aż 11 proc. więcej niż tych kupujących tak popularną w sieci odzież.
Foto: mat. pras.
Polscy gracze są znani jako konsumenci, którzy chętnie sprawdzają tytuły z całego świata. Przy tym fizyczne nośniki odchodzą do lamusa, a kupujemy coraz więcej gier w internecie. W czasie pandemii prawie jedna trzecia rodzimych internautów dokonała takiego e-zakupu. Eksperci twierdzą, że ukształtowane podczas pandemii nowe nawyki zakupów online nadal mają wpływ na rozrywkę. Czy zostaną z nami na dłużej?
- Konsumenci z Polski często kupują gry na zagranicznych platformach: robi tak już 19 proc. badanych użytkowników, a 21 proc. rozważa takie zakupy w przyszłości - przytacza wyniki najnowszych badań Efi Dahan, dyrektor generalny PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aż 90 proc. game deweloperów wykorzystuje sztuczną inteligencję w swoich projektach. Eksperci mówią o automatyza...
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas