Aktualizacja: 10.05.2025 01:32 Publikacja: 16.05.2022 22:25
Rodzimi gracze coraz częściej robią zakupy w internecie. Jest ich aż 11 proc. więcej niż tych kupujących tak popularną w sieci odzież.
Foto: mat. pras.
Polscy gracze są znani jako konsumenci, którzy chętnie sprawdzają tytuły z całego świata. Przy tym fizyczne nośniki odchodzą do lamusa, a kupujemy coraz więcej gier w internecie. W czasie pandemii prawie jedna trzecia rodzimych internautów dokonała takiego e-zakupu. Eksperci twierdzą, że ukształtowane podczas pandemii nowe nawyki zakupów online nadal mają wpływ na rozrywkę. Czy zostaną z nami na dłużej?
- Konsumenci z Polski często kupują gry na zagranicznych platformach: robi tak już 19 proc. badanych użytkowników, a 21 proc. rozważa takie zakupy w przyszłości - przytacza wyniki najnowszych badań Efi Dahan, dyrektor generalny PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas