Sieć Żabka wchodzi na rynek… gier wideo

Tego chyba nie spodziewał się nikt – sieć popularnych sklepów spożywczych, znana z zamiłowania do nowych technologii – chce zająć się gamingiem. Żabka zarejestrowała w Urzędzie Patentowym RP nową nazwę – Żabu.

Publikacja: 24.09.2022 19:47

Sieć Żabka wchodzi na rynek… gier wideo

Foto: materiały prasowe

Co pod nią się kryje? Na razie szczegóły nie są znane, ale wiadomo, że nowa marka ma działać na rynku gier mobilnych. Czy będzie to nowy biznes, czy jednorazowa akcja – na razie w Żabce tego nie zdradzają. Chodzić ma o „oprogramowanie gier” oraz świadczenie usług „w zakresie gier wideo”. Nie wiadomo, kiedy Żabu wystartuje.

Wbrew pozorom Żabka Polska miała już wcześniej do czynienia z cyfrową rozrywką – kilka miesięcy temu rozpoczęła pilotaż gier uruchamianych w bezobsługowych sklepach pod logo Nano. W ramach testu użytkownicy apki mogli skorzystać z pięciu gier w technologii AR (rzeczywistość rozszerzona).

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?