Sieć Żabka wchodzi na rynek… gier wideo

Tego chyba nie spodziewał się nikt – sieć popularnych sklepów spożywczych, znana z zamiłowania do nowych technologii – chce zająć się gamingiem. Żabka zarejestrowała w Urzędzie Patentowym RP nową nazwę – Żabu.

Publikacja: 24.09.2022 19:47

Sieć Żabka wchodzi na rynek… gier wideo

Foto: materiały prasowe

Co pod nią się kryje? Na razie szczegóły nie są znane, ale wiadomo, że nowa marka ma działać na rynku gier mobilnych. Czy będzie to nowy biznes, czy jednorazowa akcja – na razie w Żabce tego nie zdradzają. Chodzić ma o „oprogramowanie gier” oraz świadczenie usług „w zakresie gier wideo”. Nie wiadomo, kiedy Żabu wystartuje.

Wbrew pozorom Żabka Polska miała już wcześniej do czynienia z cyfrową rozrywką – kilka miesięcy temu rozpoczęła pilotaż gier uruchamianych w bezobsługowych sklepach pod logo Nano. W ramach testu użytkownicy apki mogli skorzystać z pięciu gier w technologii AR (rzeczywistość rozszerzona).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy