Aktualizacja: 11.05.2025 14:46 Publikacja: 08.11.2022 01:00
Moda na tworzenie ekranizacji gier nabiera rozpędu. Dla studiów filmowych to szansa na stworzenie kasowego hitu, jak np. „Lara Croft. Tomb Rider”, a dla studiów gamingowych – nowe źródło przychodów
Foto: shutterstock
Świat cyfrowej rozrywki coraz częściej przenika się ze światem wielkiego ekranu. Choć już dziś gry wideo generują większe przychody i przyciągają szerszą publikę niż kina czy platformy streamingowe, to wizja budowy IP (własności intelektualnej w postaci gry), z potencjałem rozwoju właśnie o widzów, rozpala głowy game developerów. Trend nie jest nowy, ale jeszcze nigdy nie był tak dynamiczny. W Polsce ścieżki wytyczył CD Projekt, ale Hollywood ciągnie już kolejne rodzime studia, w tym Bloober Team i CI Games.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas