Materiał powstał we współpracy z Bankiem Pekao
Gaming stał się dziś rozrywką porównywalną do słuchania muzyki, oglądania telewizji czy filmów i seriali na platformach VoD. Według badań w Polsce aż 17,3 mln osób w wieku 9–55 lat gra w różne gry. Grają zarówno mężczyźni (9,4 mln), jak i kobiety (7,9 mln). Najchętniej wybierają przy tym urządzenia mobilne (14,3 mln osób) oraz komputer i/lub konsolę (13,1 mln). Są też osoby, które korzystają z gier przeglądarkowych (ponad 7 mln). Bank Pekao rozumiejąc potrzeby tak szerokiego grona miłośników gier przygotował dla nich specjalne propozycje, mając na uwadze szczególnie osoby młode. I tak w ramach promocji Konta Przekorzystnego dla Młodych rozszerza działalność w metaverse.
Zbuduj swój bank w Fortnite
W Fortnite – jednej z najpopularniejszych gier na świecie – Pekao stworzył swoją planszę symulacyjną – mapę Tycoon. Ta innowacyjna rozgrywka łączy elementy strategiczne z edukacją finansową.
– Z dumą ogłaszamy, że Bank Pekao rozszerza swoją działalność do metaverse, prezentując pionierską mapę Tycoon stworzoną specjalnie w Fortnite! Ta innowacyjna rozgrywka łączy strategiczne budowanie własnej placówki bankowej z edukacją finansową, zapewniając graczom wyjątkową okazję do zdobycia umiejętności zarządzania zasobami, które mogą wykorzystać w realnym życiu osobistym – podkreślają twórcy mapy Pekao w Fortnite.