Aktualizacja: 22.04.2025 16:01 Publikacja: 13.01.2025 18:51
Opublikowany w zeszłym miesiącu zwiastun czwartej części „Wiedźmina” odbił się na świecie głośnym echem
Foto: mat. pras.
Rynek gier przeżywa zawirowania, ale cały czas rośnie. Jest już większy niż łączne wydatki na streaming wideo i muzyki oraz bilety do kina.
– Rynek jest mocno wypełniony, o czym przekonują się mali, ale i duzi twórcy gier. Najlepszym przykładem może być „Concord”. Gra przez wiele lat była tworzona przez Sony, włożono w nią ogromne pieniądze, a zamknięta została po dwóch tygodniach – mówi Jarosław Kotowski, wiceprezes Play of Battle.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
Hit od Amazona to zjawisko – powstał na kanwie gry, a ta dzięki popularności serialu wróciła do łask. Eksperci s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas