Spółka zaprezentowała demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas State of Unreal. Zaprezentowany materiał pokazuje fragment historii Ciri (głównej bohaterki czwartej części „Wiedźmina”), tropiącej potwora.
Czytaj więcej
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fr...
„Wiedźmin 4”. Co pokazał CD Projekt
W trakcie prezentacji pokazano szereg narzędzi Unreal Engine 5, opracowywanych z myślą o otwartym świecie „Wiedźmina 4”. Obejmują one m.in. animacje postaci, geometrię czy skalowanie tłumów. Wśród technologii zaprezentowanych w demie znalazły się rozwiązania odpowiadające za naturalne, płynne ruchy postaci w zatłoczonej scenerii, narzędzia umożliwiające szybkie „wczytywanie otoczenia” oraz wzbogacające animacje postaci o detale dotyczące pracy mięśni.
- Zaprezentowanie wczesnych efektów naszej pracy bezpośrednio na silniku Unreal Engine 5, działającym w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5, to dla nas ważny krok i dowód na świetną współpracę obu zespołów. Ale to dopiero początek. Przed nami jeszcze sporo pracy. Z niecierpliwością czekam na kolejne postępy i inspirujące rozwiązania, które powstaną w ramach tej współpracy podczas dalszego tworzenia Wiedźmina 4 na silniku Unreal Engine 5 - komentuje CEO CD Projektu, Michał Nowakowski.