Reklama
Rozwiń

Rodzime gry wchodzą w nisze

Na fali globalnego boomu na gry wideo płyną również mniejsi polscy producenci. Choć jesień zdominowały hitowe tytuły od globalnych graczy, jak „Red Dead Redemption 2”, „FIFA 19”, czy „God of War”, rodzime studia próbują sił w niszach.

Publikacja: 07.11.2018 15:14

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Foto: Materiały prasowe

– Patrząc na sytuację z polskiej perspektywy dużych produkcji AAA, akurat w bieżącym okresie nasi deweloperzy nie mają się czym pochwalić. Co nie znaczy, że nie było tytułów, które odniosły sukcesy. Możemy przytoczyć choćby gry „Frostpunk” czy „World War 3”, choć oczywiście nie są to tytuły o budżetach liczonych w dziesiątkach milionów dolarów – mówi Robert Łapiński, wydawca magazynu „Pixel” i organizator festiwalu gier Pixel Heaven.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek