Polska firma zapowiedziała horror w Los Angeles

YouTube

Krakowska spółka nieoczekiwanie zaprezentowała trailer nowej gry „Blair Witch” i zapowiedziała jej premierę już na 30 sierpnia. Notowania akcji szybują.

W poniedziałek po południu walory spółki Bloober Team, notowanej na rynku NewConnect, drożeją o ponad 20 proc. do 50 zł. To reakcja na zapowiedź nowej gry, która była totalną niespodzianką – wcześniej spółka sygnalizowała, że jedzie do Los Angeles, by prezentować grę „Layers of Fear 2”, która miała premierę pod koniec maja. Tymczasem podczas imprez i konferencji, towarzyszących rozpoczynającym się jutro targom E3, Bloober Team zaprezentował trailer „Blair Witch” i zapowiedział premierę tego tytułu już na 30 sierpnia 2019.

CZYTAJ TAKŻE: Datę premiery polskiego Cyberpunka 2077 podał Keanu Reeves

Studio realizuje nową grę wspólnie z Microsoft Corporation. O podpisaniu umowy w tym zakresie Bloober Team poinformował 6 czerwca. Premierę „Blair Witch” zapowiedziano na platformach XboX i PC.

Zapowiedź nowej gry wywindowała kapitalizację Bloobera do obecnych niemal 90 mln zł.

Bloober Team specjalizuje się w produkcji gier z gatunku horrorów psychologicznych. „Blair Witch” – bazujący na popularnej niegdyś serii filmów z tego gatunku – wydaje się idealnie pasować do portfela krakowskiego studia.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Potentat z USA ma kłopoty przez polską grę. Powód? Marihuana

Devolver Digital – amerykańska firma specjalizująca się w wydawaniu oraz dystrybucji gier wideo ma ...

Polacy mają dość prac domowych. Chcą robotów

Dla rosnącej grupy Polaków automatyzacja pracy to już codzienna praktyka, którą większość z nas ...

Zbliża się święto elektroniki w Las Vegas

Równo za trzy tygodnie rusza największa na świecie impreza dla fanów nowych technologii. To ...

Oddajemy dane za bezcen. Wystarczy voucher do marketu

Prywatność i dane osobiste stają się cenną walutą w świecie internetu i nowych technologii. ...

Dzień bezpiecznego internetu. Rozmowa z Michałem Wroczyńskim z Samurai Labs

Czas, aby technologie, które stworzyły problem przemocy online, odegrały kluczową rolę w powstrzymaniu tej ...

Aleksander Czarnowski: Internet rzeczy już dziś nas otacza

Wciąż przeważa myślenie, że bezpieczeństwo nie musi być elementarną funkcjonalnością, jest tylko dodatkiem. Ale ...