Co nas ciągnie przed ekran smartfona. Król jest jeden

shutterstock

Aplikacjom na naszych smartfonach poświęcamy aż o połowę więcej czasu niż jeszcze dwa lata temu. Szczególnym magnesem okazują się gry. Aż 10 proc. czasu, jaki spędzamy przed ekranem telefonu, stanowi właśnie cyfrowa rozrywka.

Z raportu firmy App Annie wynika, że 1/3 apek, które ściągamy, stanowią gry. Nic dziwnego, że dla game developerów kanał mobilny to prawdziwa żyła złota. Ostatnie dane mówią bowiem o tym, że 60 proc. wydatków graczy na taką rozrywkę idzie właśnie na produkcje w wersji na smartfony i tablety. To fenomen.

CZYTAJ TAKŻE: Nie tylko Keanu Reeves w polskim Cyberpunku. Aktorzy idą do gier

A w co gramy na telefonie? Analizy pokazują, że w naszym kraju najpopularniejsze są gry logiczne (52 proc.), karciane (34 proc.) oraz gry akcji (27 proc.). Z raportu „Polish Gamers Research 2019” wynika, że 87 proc. fanów takiej zabawy korzysta z aplikacji na Androida.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wirus to okazja dla oszustów i szaleńców. Amulety i mikstury

Sieć zalewają fałszywe informacje, które nakręcają panikę. Można tu zarobić na bezużytecznych maskach, ale ...

Zbankrutowała znana polska firma z branży elektroniki użytkowej

Goclever, marka kojarzona zwłaszcza z tanimi smartfonami i elektronicznymi gadżetami, sprzedawanymi choćby w sieci ...

Snapchat notuje rekordowe wyniki. Skąd taki renesans aplikacji?

W minionym kwartale z platformy korzystało 13 milionów użytkowników dziennie więcej niż przed rokiem. ...

Administracja Trumpa przygląda się cyfrowym potentatom

Prezydent USA Donald Trump stwierdził, że jego administracja poważnie przygląda się kwestii ewentualnych dochodzeń ...

Tajemnicza wizyta Elona Muska w Polsce. „Cyberpunk” czy Izera?

Miliarder i wizjoner, twórca Tesli oraz SpaceX, w czwartek odwiedził Polskę. Pojawił się bez ...

Chiński napęd przyszłości. Inspiracją morskie zwierzę

Badacze z uniwersytetu Beihang w Pekinie stworzyli prototyp cybernetycznego latającego kalmara. Zazwyczaj podwodne pojazdy ...