Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.
CZYTAJ TAKŻE: Zagraniczni psycho-fani grożą śmiercią ekipie CD Projekt
– Premiera „Blair Witch VR” okazała się niebywałym sukcesem. Okres Halloween zawsze stanowi idealny moment dla immersyjnych dreszczowców i nie inaczej było w przypadku czwartkowego debiutu – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Spółka opracowała tę produkcję we współpracy z Oculusem, dzięki czemu w trakcie debiutu i w nadchodzących tygodniach gra będzie obecna zarówno w sklepie, jak i w wielu kanałach społecznościowych. – VR będzie w nadchodzącym czasie jednym z głównych nurtów elektronicznej rozrywki. Zdecydowanie nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie – dodaje prezes Bloober Team.
CZYTAJ TAKŻE: Serial na podstawie polskiej gry? Sony zainteresowane