Polski wirtualny horror zwrócił się w 12 godzin. Dzięki Halloween

mat. pras.

W okresie pandemii sprzedaż gogli VR bije rekordy, a – według analityków – trend ten będzie przyspieszał. Na fali korzysta Bloober Team – studio, które wypuściło właśnie najnowszą grę dedykowaną urządzeniom wirtualnej rzeczywistości.

Krakowska spółka wypuściła właśnie do sprzedaży swój najnowszy tytuł – „Blair Witch VR”. Gra już po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR. A trzeba zaznaczyć, że game developer osiągnął ten wynik dystrybuując grę na razie wyłącznie na gogle Oculus. Jednak sprzęt od Facebooka (model Quest 2) jest tak popularny, że firma nie nadąża z produkcją. Premiera „Blair Witch” w wersji na pozostałe urządzenia VR jeszcze przed krakowską firmą.

CZYTAJ TAKŻE: Zagraniczni psycho-fani grożą śmiercią ekipie CD Projekt

– Premiera „Blair Witch VR” okazała się niebywałym sukcesem. Okres Halloween zawsze stanowi idealny moment dla immersyjnych dreszczowców i nie inaczej było w przypadku czwartkowego debiutu – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Spółka opracowała tę produkcję we współpracy z Oculusem, dzięki czemu w trakcie debiutu i w nadchodzących tygodniach gra będzie obecna zarówno w sklepie, jak i w wielu kanałach społecznościowych. – VR będzie w nadchodzącym czasie jednym z głównych nurtów elektronicznej rozrywki. Zdecydowanie nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie – dodaje prezes Bloober Team.

CZYTAJ TAKŻE: Serial na podstawie polskiej gry? Sony zainteresowane

Ten niezależny producent gier specjalizuje się w gatunku horror, wśród najpopularniejszych jego tytułów można wymienić „Layers of Fear” czy „Observer”. Najnowsza gra powstała na bazie kultowego już filmu „Blair Witch Project”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Starlink nabiera kształtów. Wkrótce internet z kosmosu

SpaceX umieścił na orbicie kolejne 60 satelitów konstelacji Starlink. Firma jest już w jednej ...

Grupa Azoty chce rozkręcić polski rynek drukarek 3D. Kto się liczy?

Rodzime firmy walczą o pozycję w innowacyjnej branży wielkoformatowego druku. Dziś nie jest ona ...

Francja ma dość. Nakłada podatek cyfrowy na techno-gigantów

Nie czekając na globalne ustalenia, np. w ramach OECD rząd francuski rozesłał do gigantów ...

„Odkrywamy to, co niewidzialne” – jubileuszowe Forum Inteligentnego Rozwoju

Początek roku z 2020 zaskoczył wszystkich. Nikt nie spodziewał się, że w przeciągu kliku ...

Rosja prześwietli Samsunga

Federalna Służba Antymonopolowa (FAS) sprawdza czy rosyjska spółka koreańskiego giganta nie stosuje zmowy cenowej. ...

Wojna o noclegi: Fairbnb nową konkurencją dla Airbnb

Portale, które oferują wynajem krótkoterminowy, pozwalają na obniżenie kosztów podróży i doświadczenie lokalnego stylu ...