Podczas rozpoczynającej się właśnie w Orlando konferencji SAPPHIRE NOW firma zapowiedziała właśnie rozwinięcie swojej oferty tego rodzaju systemów. Dochodzi do tego w trzy miesiące po zamknięciu procesu przejmowania firmy Qualtrics, specjalizującej się w takich rozwiązaniach.

SAP zapowiada 10 rozwiązań będących połączeniem ujęcia O-DATA czyli danych pochodzących z operacyjnej działalności oraz X-DATA, czyli generowanych podczas doświadczeń.

CZYTAJ TAKŻE: Sztuczna inteligencja Google`a oblała szkolny test z matematyki

SAP zapowiada, iż dzięki takim możliwościom systemy będą zbierały dane nie tylko po technicznych aspektach funkcjonowania systemów informatycznych w firmie, ale również emocjach czy innych odczuciach użytkowników, co może być bardzo ważnym elementem przy opracowywaniu aktualizacji czy głębszych zmian w funkcjonowaniu systemów. Zbieranie danych dotyczyć ma oczywiście nie tylko klientów firmy ale także jej pracowników czy kontrahentów.

Konferencja w Orlando potrwa do piątku. „Rzeczpospolita” jest jedynym medium z Polski reprezentowanym na tym wydarzeniu. Swoje rozwiązania pokazuje tu czołówka branży technologicznej od Microsoftu, Google czy Amazona po firmy doradcze jak Accenture czy Deloitte.