Reklama

Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

Skrócenie czasu realizacji zleceń serwisowych, zwiększenie jakości i rentowności na każdym etapie realizowanej usługi można osiągnąć dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań FSM.

Publikacja: 19.05.2020 08:40

Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Materiał powstał we współpracy z Hicron

Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
IT
Kiedy przysługuje dzień wolny za 1 listopada?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama