Reklama
Rozwiń

Firmy i konsumenci mogą wykorzystać atuty transformacji cyfrowej

W nowej rzeczywistości związanej z ekspansją AI i cyfryzacją muszą się odnaleźć i konsumenci, i firmy. Poświęcona temu będzie konferencja „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”.

Publikacja: 25.11.2024 21:24

Rzeczpospolita jest partnerem medialnym konferencji

Rzeczpospolita jest partnerem medialnym konferencji

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo zakupów w e-commerce? Na te między innymi pytania odpowiedzą eksperci i praktycy podczas konferencji organizowanej przez Konfederację Lewiatan w dniach 3-4 grudnia 2024 r.

Omówione zostaną kluczowe aspekty bezpieczeństwa konsumentów w kontekście wchodzących w życie w grudniu 2024 roku przepisów unijnego rozporządzenia o ogólnym bezpieczeństwie produktów (General Product Safety Regulation) i dyrektywy w sprawie odpowiedzialności za produkty wadliwe (Directive on Liability for Defective Products). Eksperci z branży oraz przedstawiciele instytucji regulacyjnych będą debatować nad tym, jak zapewnić konsumentom bezpieczne zakupy w sieci. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

IT
Labubu podbija Polskę. Co to właściwie jest i skąd ta moda?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
IT
NASK: AI zagraża pracy 5 mln Polaków. Łatwo sprawdzisz, czy jesteś wśród nich
IT
Polacy pytają o 14. emeryturę. Ile wyniesie i kiedy ruszą wypłaty?
IT
Można stracić kontrolę nad sztuczną inteligencją. Eksperci alarmują po ataku
IT
O co chodzi w konflikcie Izraela z Iranem? Duże zainteresowanie Polaków