Reklama

Firmy i konsumenci mogą wykorzystać atuty transformacji cyfrowej

W nowej rzeczywistości związanej z ekspansją AI i cyfryzacją muszą się odnaleźć i konsumenci, i firmy. Poświęcona temu będzie konferencja „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”.

Publikacja: 25.11.2024 21:24

Rzeczpospolita jest partnerem medialnym konferencji

Rzeczpospolita jest partnerem medialnym konferencji

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo zakupów w e-commerce? Na te między innymi pytania odpowiedzą eksperci i praktycy podczas konferencji organizowanej przez Konfederację Lewiatan w dniach 3-4 grudnia 2024 r.

Omówione zostaną kluczowe aspekty bezpieczeństwa konsumentów w kontekście wchodzących w życie w grudniu 2024 roku przepisów unijnego rozporządzenia o ogólnym bezpieczeństwie produktów (General Product Safety Regulation) i dyrektywy w sprawie odpowiedzialności za produkty wadliwe (Directive on Liability for Defective Products). Eksperci z branży oraz przedstawiciele instytucji regulacyjnych będą debatować nad tym, jak zapewnić konsumentom bezpieczne zakupy w sieci. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Zainteresowanie Polaków Strefą Gazy gwałtownie rośnie. Czego szukają w sieci?
IT
Firmy alarmują: to już koniec CV i rekrutacyjny chaos. ChatGPT w służbie kandydatów
IT
Uwaga na takie wiadomości WhatsApp. Wojska Obrony Cyberprzestrzeni wydały specjalny komunikat
IT
Cybermistrzostwa Europy ruszyły. Gospodarzem jest Warszawa
IT
„Dzień Chłopaka” wygra z „Dniem Kobiet”? To może być nowy hit e-handlu
Reklama
Reklama