Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Publikacja: 01.12.2020 16:11

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Foto: cyfrowa.rp.pl

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Firma rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

Idea logo Cityboard

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście