Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Firma rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

Idea logo Cityboard

Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z rozwojem firmy i wejściem w sektor reklamy digitalowej. – Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym, zaakcentować zmianę w naszej tożsamości – mówi Marcin Stan, członek zarządu firmy. – Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej (OOH). Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość – dodaje.

Logotyp Cityboard

Nowa identyfikacja wizualna jest połączeniem tradycji i nowoczesności. Oko, znane z poprzednich logotypów firmy, zostało odświeżone.

Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. – Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social mediach. Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę „C” a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami – wyjaśnia Marcin Stan. Font użyty w logotypie to Montserrat.

Warianty logo Cityboard

Z podstawowego logotypu znika słowo „media”, będzie ono zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia: OOH, digital, czy instytut. – Firma  oczywiście formalnie nie zmienia swojej nazwy (Cityboard Media Sp. z o. o.), ale w komunikacji branżowej i tak jesteśmy określani mianem Cityboardu, więc postanowiliśmy zbudować logotyp skupiony wokół najważniejszego dla nas słowa i rozszerzać go o kolejne warianty. Chcemy też wyraźnie oddzielać nasze pola aktywności, aby dla klientów było jasne, czym się zajmujemy – obrazuje Marcin Stan. Swoją wersję logo otrzyma też Cityboard Instytut, czyli jednostka organizująca seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.

Kolory

Podstawowym kolorem użytym w logo jest czerń, a rozszerzenia takie jak OOH, czy digital mają barwę błękitną i czerwoną. To ukłon w stronę poprzedniego znaku, gdzie „cityboard” był błękitny, a „media” czerwony. Kolory mają symbolizować outdoor (błękit) i digital (czerwień). Elementem uzupełniającym identyfikację, jest gradient który pokazuje synergię mediów. Będzie on stosowany jako element uzupełnienia komunikacji, a także w avatarach mediów społecznościowych.

To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996-2001, a drugi 2001-2020.

Więcej informacji: Cityboard.pl

Materiał Promocyjny 

 

Mogą Ci się również spodobać

Telemedycyna może teraz przyspieszyć

Wizytę w placówce podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) będzie można odbyć, korzystając z telemedycyny. To ...

Nowy król trawników: robot, który oszczędzi kwiatka

iRobot, producent autonomicznych odkurzaczy Roomba, po ich sukcesie wprowadza na rynek robota koszącego. Jest ...

Kupujemy coraz więcej elektroniki premium. Kluczem online i łatwość obsługi

Globalna sprzedaż elektroniki użytkowej, w tym sprzętu RTV i artykułów gospodarstwa domowego, przekroczyła w ubiegłym ...

Twitter blokuje konta czarnoskórych wyborców Trumpa. Są fałszywe?

Twitter zablokował kilka kont rzekomych czarnych zwolenników prezydenta Donalda Trumpa. Platforma twierdzi, że konta ...

Technospecjały

Co dzień kolejne elektroniczne gadżety – od pięknych i użytecznych po dziwaczne i mało ...

Ten pracodawca wie, kiedy uprawiasz seks

Amerykański koncern Activision Blizzard płaci pracownikom za używanie i dostęp do danych z aplikacji ...