NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.

Publikacja: 03.04.2019 16:41

Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business – wizytówki firmy widocznej w głównej wyszukiwarce oraz na Google Maps.

Nowa usługa jest szczególnie atrakcyjna dla firm posiadających rozbudowane sieci restauracji, sklepów czy oddziałów. Jednym z pierwszych klientów, którzy uzyskali dostęp do nowej funkcjonalności jest sieć sklepów spożywczych Biedronka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI