Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Publikacja: 01.12.2020 16:11

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Foto: cyfrowa.rp.pl

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Firma rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

Idea logo Cityboard

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego