Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Publikacja: 01.12.2020 16:11

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Foto: cyfrowa.rp.pl

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Firma rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

Idea logo Cityboard

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy