Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Publikacja: 01.12.2020 16:11

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Foto: cyfrowa.rp.pl

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Firma rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

Idea logo Cityboard

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?