Większy ekran to większe emocje

Publikacja: 11.06.2021 15:27

Większy ekran to większe emocje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Emocje to integralny element sportu. A duża dynamika obrazu, wierne odwzorowanie kolorów i szczegółów czy przestrzenny dźwięk to elementy, które pozwalają kibicom przenieść się w sam środek akcji. Według prognozy firmy Samsung, 1 na 5 Polaków kupujących telewizor, wybierze w tym roku ekran 65 cali lub większy. Dzięki telewizorom Samsung Neo QLED, fani wejdą na nowy poziom wrażeń.

Coraz doskonalszy obraz w telewizorach sprawia, że widzowie chętniej sięgają po większe ekrany, mające 65 i więcej cali. Jeszcze w 2019 roku według danych firmy Samsung w Polsce telewizory o przekątnej 65 cali stanowiły ok. 10 proc. sprzedaży, a już w 2020 r. – prawie 16 proc. Ten trend się utrzymuje i według prognoz w 2021 r. będzie to już ponad 20 proc. Z kolei udział firmy Samsung w rynku telewizorów 65 cali i większych przekracza 40 proc. i także rośnie z roku na rok.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych