Większy ekran to większe emocje

Publikacja: 11.06.2021 15:27

Większy ekran to większe emocje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Emocje to integralny element sportu. A duża dynamika obrazu, wierne odwzorowanie kolorów i szczegółów czy przestrzenny dźwięk to elementy, które pozwalają kibicom przenieść się w sam środek akcji. Według prognozy firmy Samsung, 1 na 5 Polaków kupujących telewizor, wybierze w tym roku ekran 65 cali lub większy. Dzięki telewizorom Samsung Neo QLED, fani wejdą na nowy poziom wrażeń.

Coraz doskonalszy obraz w telewizorach sprawia, że widzowie chętniej sięgają po większe ekrany, mające 65 i więcej cali. Jeszcze w 2019 roku według danych firmy Samsung w Polsce telewizory o przekątnej 65 cali stanowiły ok. 10 proc. sprzedaży, a już w 2020 r. – prawie 16 proc. Ten trend się utrzymuje i według prognoz w 2021 r. będzie to już ponad 20 proc. Z kolei udział firmy Samsung w rynku telewizorów 65 cali i większych przekracza 40 proc. i także rośnie z roku na rok.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10