Reklama

Sztuczna inteligencja w służbie przedsiębiorstw

Zaawansowane algorytmy pomagają firmom zwiększyć efektywność biznesu.

Publikacja: 05.02.2018 21:00

Sztuczna inteligencja w służbie przedsiębiorstw

Foto: 123RF

Firmy, które zainwestują w sztuczną inteligencję (AI) i współpracę między człowiekiem a maszyną, mogą zwiększyć do 2022 r. swoje przychody o ponad jedną trzecią, a poziom zatrudnienia o 10 proc. – szacuje firma Accenture. Większość menedżerów jest świadoma tych szans, ale tylko 3 proc. planuje znaczne zwiększenie inwestycji na przekwalifikowanie pracowników w ciągu najbliższych trzech lat.

Dotychczas proces automatyzacji polegał na zastępowaniu ludzi maszynami podczas wykonywania powtarzalnych czynności, ale niebawem sięgnie zdecydowanie dalej. Maszyny uczą się rozpoznawania wzorców, przewidywania potrzeb, identyfikowania nieprawidłowości i ostrzegają pracowników o potencjalnych problemach.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Chiny szykują się do wojny przyszłości. Mózgiem ma być DeepSeek
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama