Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 04:48 Publikacja: 21.12.2018 16:24
Foto: Adobe Stock
To pierwszy bank w Polsce, który udostępnia klientom takie rozwiązanie. Chatbot Milla nie tylko odpowie na pytanie, ale też przyjmie zlecenie i je zrealizuje. Wystarczy, że użytkownik aplikacji powie, np. „Przelej Bożenie 10 zł”. – Do stworzenia naszego chatbota wykorzystaliśmy elementy sztucznej inteligencji, która w obsłudze klienta ma ogromny potencjał. Pozwala skrócić dystans między klientem a bankiem, nie tylko w sferze odległości, ale i interakcji. Z naszym chatbotem można porozumiewać się w sposób podobny, jak w komunikatorach społecznościowych – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Firma Anthropic, która zaprzęgła swoją sztuczną inteligencję do prowadzenia działalności gospodarczej, poniosła...
Nie USA, nie Chiny, ale Australia dokonała przełomu, który może zmienić cały przemysł elektroniczny. Mikroproces...
W ciągu kilku tygodni zespół The Velvet Sundown zdobył setki tysięcy słuchaczy na Spotify. Kapela zyskała dużą p...
Amerykański superkomputer przeliczył bardzo szybko dane odnośnie zachowania reaktora jądrowego z kwantową dokład...
Sławosz Uznański-Wiśniewski został kolejnym Polakiem w historii, który poleciał w kosmos. 47 lat temu swój lot o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas