Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja wymyśla nowe zaskakujące smaki

Koncern McCormick z pomocą inżynierów IBM stworzył sztuczną inteligencję, która pomaga tworzyć nowe mieszanki przypraw. Mają trafić na rynek już w tym roku.

Publikacja: 19.02.2019 09:26

Koncern McCormick postanowił połaczyć sztuczną inteligencję
z kulinarną improwizacją. Efekty poznamy

Koncern McCormick postanowił połaczyć sztuczną inteligencję z kulinarną improwizacją. Efekty poznamy już w tym roku.

Foto: Adobe Stock

Firma od 130 lat firma sprzedaje te same mieszanki przypraw i według jej szefów czas na coś, czego jeszcze nie było. Pomaga jej w tym sztuczna inteligencja.

W ramach nowej linii smaków stworzono już m.in. mieszanki przypraw do takich potraw jak: Tuscan Chicken (kurczak po toskańsku), kiełbasa nowoorleańska i Bourbon Pork Tenderloin (polędwica wieprzowa o smaku burbona).

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama