Aktualizacja: 09.05.2025 13:18 Publikacja: 09.07.2019 18:51
Foto: mat. pras.
Pracownicy mają do dyspozycji m.in. stetoskop cyfrowy, EKG, pulsoksymetr, termometr, ciśnieniomierz i kamerę do badania gardła, ucha i skóry. Podczas wideokonsultacji pacjent omawia swoje wyniki z lekarzem i dostaje niezbędne zalecenia, a w razie potrzeby lekarz wystawia e-skierowanie lub e-receptę. Cały proces konsultacji wraz z badaniem zajmuje około 10 minut. Pierwszy kiosk stanął w głównej siedzibie PZU w Warszawie.
CZYTAJ TAKŻE: Telemedycyna i teleopieka to żyła złota. Chcą się do niej dobrać polskie firmy
Chiny ostro wzięły się za urzeczywistnianie wizji dominacji na morzach i oceanach, a krokiem w tym kierunku ma b...
Elektryczne samochody nikogo już nie dziwią, pojawiają się pierwsze elektryczne samoloty, ale wielki statek pasa...
To, co dotąd było kulą u nogi rozwoju innowacji w Polsce, ma stać się świetnie działającym trybikiem – taki jest...
Opracowany przez firmę OpenAI, najpopularniejszy na świecie chatbot, może pisać kody, e-maile, pomagać w lekcjac...
Naukowcy z Wielkiej Brytanii opracowali technologię, która pozwoli w przyszłości wznosić wieżowce bez potrzeby i...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas