Reklama

Motywacja 3.0 to klucz do rozwoju przedsiębiorstwa

Jak skłonić pracowników do kreatywności? Na pewno nie pieniędzmi.

Publikacja: 23.04.2018 21:00

Na konferencji Front Edge Innovation and Leadership Summit 2018 Michał Winkler z Sabre Polska tłumac

Na konferencji Front Edge Innovation and Leadership Summit 2018 Michał Winkler z Sabre Polska tłumaczył jak zmotywować pracowników do kreatywności.

Foto: Rzeczpospolita

W Krakowie 16 i 17 kwietnia odbyła się konferencja „Front Edge Innovation and Leadership Summit 2018″. Podczas jednego z wystąpień Michał Winkler z Sabre Polska tłumaczył na przykładzie własnej firmy, jak zmotywować pracowników do kreatywności i stworzyć odpowiedni klimat dla innowacyjności.

Winkler przypomniał koncepcję Open Innovation spopularyzowaną przez Henry Chesbrough, która zakłada otwarte i współpracujące podejście do procesu tworzenia innowacji. Koncepcja ta jest coraz częściej stosowana przez przedsiębiorstwa, które chcą pozostać innowacyjne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama