Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 11:36 Publikacja: 10.11.2019 20:52
Polskie gwiazdy internetu przyciągnęły niedawno do Tauron Areny w Krakowie ponad 20 tys. fanów, głównie młodego pokolenia. Dla tych odbiorców tradycyjna telewizja przestała być atrakcyjna. Interesujące treści znajdują online na kanałach takich twórców, jak np. „Rezi” czy „Friz”
Foto: mat. pras.
I tu pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. Rodzima spółka ITmagination wdrożyła prototyp takiego rozwiązania u jednego z klientów. System do rozpoznawania obrazu w social mediach ma weryfikować jakość pracy influencerów, którym firmy płacą za pozycjonowanie ich marki i produktów.
Monitoruje on, analizuje i porównuje wyniki kampanii, a także śledzi analogiczne aktywności u konkurencji. Dzięki tej technologii można kontrolować efektywność kampanii. – System może sprawdzić setki tysięcy zdjęć. Wystarczy podać nazwę produktu lub profilu, który chcemy przeanalizować – wyjaśnia Łukasz Dylewski, menedżer w zespole Data Science w startupie ITmagination.
Po niemal półwieczu przerwy Polska ponownie wysyła w kosmos swojego astronautę. Sławosz Uznański-Wiśniewski weźm...
Amerykański koncern ogłosił ambitny plan budowy pierwszego wielkoskalowego, odpornego na błędy komputera kwantow...
Chiny wyłączyły szereg funkcji w najpopularniejszych aplikacjach wykorzystujących sztuczną inteligencję, by walc...
Humanoidy są co najmniej pięć lat „od swojego momentu iPhone’a”, czyli masowej komercjalizacji - uważa czołowy c...
Naukowcy z University of Texas w Austin opracowali innowacyjny e-tatuaż, który może m.in. zrewolucjonizować bezp...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas