Aktualizacja: 23.04.2025 22:48 Publikacja: 17.04.2019 13:36
Pokazowy sklep przyszłości Microsoftu
Foto: mat. pras.
Kolejną koncepcję sklepu przyszłości zaprezentował Microsoft, tym razem wraz z 30 partnerami i globalnymi producentami. W poprzedniej zaangażowane było kilkanaście firm zatem projekt sie rozwija, również o producentów – Microsoft zaprosił do niego firmy L’Oreal, Pepsico oraz BSH, produkujące AGD.
Sztuczna inteligencja to narzędzie do wykorzystania zarówno dla sprzedawców online jak w sklepie stacjonarnym. Dzisiaj smartfony to podstawowe narzędzie komunikacji dla klientów, zatem sprzedawcy muszą się przez nie z nimi kontaktować – mówi Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions odpowiedzialny za sektor Retail & Consumer Goods w Microsoft.
Dwóch studentów prestiżowego Uniwersytetu Columbia zostało zawieszonych za opracowanie narzędzia opartego o sztu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Część z kardynałów, wymienianych jako główni kandydaci do zastąpienia na apostolskim tronie zmarłego papieża Fra...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale tec...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracownikó...
Tempo zmiany organizacyjnej trudno skorelować z szybkim rozwojem technologii, szczególnie w dużych organizacjach...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas