Aktualizacja: 10.05.2025 02:24 Publikacja: 17.04.2019 13:36
Pokazowy sklep przyszłości Microsoftu
Foto: mat. pras.
Kolejną koncepcję sklepu przyszłości zaprezentował Microsoft, tym razem wraz z 30 partnerami i globalnymi producentami. W poprzedniej zaangażowane było kilkanaście firm zatem projekt sie rozwija, również o producentów – Microsoft zaprosił do niego firmy L’Oreal, Pepsico oraz BSH, produkujące AGD.
Sztuczna inteligencja to narzędzie do wykorzystania zarówno dla sprzedawców online jak w sklepie stacjonarnym. Dzisiaj smartfony to podstawowe narzędzie komunikacji dla klientów, zatem sprzedawcy muszą się przez nie z nimi kontaktować – mówi Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions odpowiedzialny za sektor Retail & Consumer Goods w Microsoft.
Dynamiczny rozwój generatywnej sztucznej inteligencji może doprowadzić świat do energetycznego kryzysu. Wykorzys...
Zrozumienie „języka” zwierząt od wieków było jednym z marzeń ludzkości. Dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji...
Chiny ostro wzięły się za urzeczywistnianie wizji dominacji na morzach i oceanach, a krokiem w tym kierunku ma b...
Elektryczne samochody nikogo już nie dziwią, pojawiają się pierwsze elektryczne samoloty, ale wielki statek pasa...
To, co dotąd było kulą u nogi rozwoju innowacji w Polsce, ma stać się świetnie działającym trybikiem – taki jest...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas