Aktualizacja: 17.05.2025 08:53 Publikacja: 01.09.2021 07:47
Foto: Shutterstock
Takie klonowane twarze miałyby – dzięki wykorzystaniu oprogramowania sztucznej inteligencji – stać się elementem kampanii reklamowej online. Filmy w technologii deepfake miałyby sprzedawać internautom różnego rodzaju produkty i usługi edukacyjne – podaje MIT Technology Review.
CZYTAJ TAKŻE: Fałsz czy prawda? Kolejne wybory może wygrać deepfake
Przed naukowcami stoi potężne wyzwanie, jak okiełznać ogromny potencjał tkwiący w komputerach kwantowych. Mogą w...
Role się odwróciły. Studentka Northeastern University w Bostonie zażądała zwrotu czesnego po tym, jak przyłapała...
Zajęcia z zastosowania AI w biznesie biły rekordy popularności. Pokazały, że również w sektorze MSP jest otwarto...
To drewno jest odporne na ogień, wodę i szkodniki oraz dziesięciokrotnie twardsze od stali. Amerykańska firma mo...
Tańsze bilety i większy komfort. Zamiast „rur ze skrzydłami”, konstrukcji od 100 lat stanowiącej podstawę lotnic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas