Aby uniknąć reklam, trzeba krzyczeć do telewizora. To może zadziałać

Sony ma już rozwiązanie pozwalające oglądającemu telewizję wyłączyć reklamę, jeśli tylko oglądający odpowiednio głośno krzyknie… nazwę promowanej marki. Można też będzie przez telewizor zamówić właśnie reklamowany produkt.

Publikacja: 25.01.2023 12:13

Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś

Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś

Foto: Adobe Stock

Firma odpowiedni patent zgłosiła już w 2009 r., ale został przyznany w 2021 r. Technologia ta daje producentom ogromne możliwości, łącząc marketing telewizyjny z przekazem ustnym. Być może w przyszłości będzie też można rzeczywiście wejść w interakcję z bohaterem oglądanego programu.

Patent opisuje też możliwość grania przez użytkowników w „reklamę interaktywnej minigry, w którą można grać z innymi „widzami”. Być może więc użytkownicy wcale nie będą chcieli omijać reklamy w przyszłości, a skorzystają raczej z innych możliwości komunikacji głosowej z telewizorem.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Technologie
Kiedyś zabijała, teraz ma leczyć. „Klątwa Tutenchamona” powstrzyma raka?
Technologie
B-2 Spirit zaatakował Iran: sekrety najpotężniejszego i najdroższego bombowca świata
Technologie
„Ojciec chrzestny AI” zdradza, kto przetrwa. „Świetny moment, by zostać hydraulikiem”
Technologie
Do 2035 r. wszystko się zmieni. Rewolucja w nauce i technologii oczami twórcy ChatGPT
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Technologie
Amerykański generał: Zbliża się era hiperwojny, a Zachód nie jest na nią gotowy