Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 15:52 Publikacja: 25.01.2023 12:13
Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś
Foto: Adobe Stock
Firma odpowiedni patent zgłosiła już w 2009 r., ale został przyznany w 2021 r. Technologia ta daje producentom ogromne możliwości, łącząc marketing telewizyjny z przekazem ustnym. Być może w przyszłości będzie też można rzeczywiście wejść w interakcję z bohaterem oglądanego programu.
Patent opisuje też możliwość grania przez użytkowników w „reklamę interaktywnej minigry, w którą można grać z innymi „widzami”. Być może więc użytkownicy wcale nie będą chcieli omijać reklamy w przyszłości, a skorzystają raczej z innych możliwości komunikacji głosowej z telewizorem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Uchodzą za najbardziej odpornych na AI i jej destrukcyjny wpływ na miejsca pracy. Tymczasem hydraulicy, elektryc...
Sam się naprawia, działa jak bateria i pochłania CO₂. Odkrycie naukowców MIT może odmienić nie tylko przyszłość...
Amerykańscy naukowcy znaleźli sposób, by kierowcy elektryków nie musieli szukać stacji ładowania. Ich pomysł jes...
Pracownicy korzystają z narzędzi AI, które nie zostały zatwierdzone przez firmy. To tzw. shadow AI, który – jak...
Nawet duże firmy nie do końca rozumieją możliwości AI i dla uniwersytetów też jest ona trudna do zrozumienia, al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas