Reklama

Aby uniknąć reklam, trzeba krzyczeć do telewizora. To może zadziałać

Sony ma już rozwiązanie pozwalające oglądającemu telewizję wyłączyć reklamę, jeśli tylko oglądający odpowiednio głośno krzyknie… nazwę promowanej marki. Można też będzie przez telewizor zamówić właśnie reklamowany produkt.

Publikacja: 25.01.2023 12:13

Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś

Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś

Foto: Adobe Stock

Firma odpowiedni patent zgłosiła już w 2009 r., ale został przyznany w 2021 r. Technologia ta daje producentom ogromne możliwości, łącząc marketing telewizyjny z przekazem ustnym. Być może w przyszłości będzie też można rzeczywiście wejść w interakcję z bohaterem oglądanego programu.

Patent opisuje też możliwość grania przez użytkowników w „reklamę interaktywnej minigry, w którą można grać z innymi „widzami”. Być może więc użytkownicy wcale nie będą chcieli omijać reklamy w przyszłości, a skorzystają raczej z innych możliwości komunikacji głosowej z telewizorem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Technologie
Przełom w medycynie. AI zbada i wykryje choroby dekadę przed ich wystąpieniem
Technologie
Twórca ChatGPT wchodzi w nowy biznes przyszłości. Rzuca wyzwanie Muskowi
Technologie
Jak planować karierę w erze AI? Szef OpenAI: Ten zawód oprze się automatyzacji
Technologie
AI zyskuje własny język niezrozumiały dla ludzi. Dźwięki jak w „Gwiezdnych wojnach”
Technologie
Nowa era w medycynie. Ten niezwykły robot rozwiąże kluczowy problem
Reklama
Reklama