Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 18:00 Publikacja: 25.01.2023 12:13
Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś
Foto: Adobe Stock
Firma odpowiedni patent zgłosiła już w 2009 r., ale został przyznany w 2021 r. Technologia ta daje producentom ogromne możliwości, łącząc marketing telewizyjny z przekazem ustnym. Być może w przyszłości będzie też można rzeczywiście wejść w interakcję z bohaterem oglądanego programu.
Patent opisuje też możliwość grania przez użytkowników w „reklamę interaktywnej minigry, w którą można grać z innymi „widzami”. Być może więc użytkownicy wcale nie będą chcieli omijać reklamy w przyszłości, a skorzystają raczej z innych możliwości komunikacji głosowej z telewizorem.
System laserowy do zwalczania dronów, używany przez rosyjską jednostkę obrony powietrznej Koczownik, do złudzeni...
Uzupełni kosmetyki w łazience, wyczyści toaletę, odkurzy pokój i wyrzuci śmieci – Zerith H1 sprawia, że deficyt...
Ukraina rozpoczęła produkcję dronów przechwytujących, które będą zwalczać irańskie bezzałogowce Shahed produkowa...
Sztuczna inteligencja w szybkim tempie przyjmuje rolę „cyfrowego pomocnika”, źródła informacji, doradcy i wykona...
Elon Musk, założyciel Tesli, obawia się, że Chiny wkrótce przejmą światowe przywództwo w dziedzinie robotów huma...
Wchodzący na rynek pracy i ci już zatrudnieni, ale z krótkim stażem i niewielkim doświadczeniem, mają powody do...
Chiny twierdzą, że znalazły rozwiązanie problemów, które położyły kres marzeniom Elona Muska o nowym sposobie na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas