Aby uniknąć reklam, trzeba krzyczeć do telewizora. To może zadziałać

Sony ma już rozwiązanie pozwalające oglądającemu telewizję wyłączyć reklamę, jeśli tylko oglądający odpowiednio głośno krzyknie… nazwę promowanej marki. Można też będzie przez telewizor zamówić właśnie reklamowany produkt.

Publikacja: 25.01.2023 12:13

Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś

Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś

Foto: Adobe Stock

Firma odpowiedni patent zgłosiła już w 2009 r., ale został przyznany w 2021 r. Technologia ta daje producentom ogromne możliwości, łącząc marketing telewizyjny z przekazem ustnym. Być może w przyszłości będzie też można rzeczywiście wejść w interakcję z bohaterem oglądanego programu.

Patent opisuje też możliwość grania przez użytkowników w „reklamę interaktywnej minigry, w którą można grać z innymi „widzami”. Być może więc użytkownicy wcale nie będą chcieli omijać reklamy w przyszłości, a skorzystają raczej z innych możliwości komunikacji głosowej z telewizorem.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Technologie
Potężna broń Rosji okazała się chińską. To zła wiadomość dla Ukrainy
Technologie
Pokojówka przyszłości odmieni hotele. Ten robot nie tylko sprząta
Technologie
Ukraina może w końcu odeprzeć rosyjskie drony. Pomoc z zaskakującej strony
Technologie
AI wchodzi już w każdy kąt. Cyfrowy asystent najlepszym przyjacielem człowieka
Technologie
Gigantyczna liczba robotów przypominających ludzi. Elon Musk: Chiny przejmą przywództwo
Technologie
AI spowoduje wkrótce masowe bezrobocie. W tych dziedzinach będzie to prawdziwa apokalipsa
Technologie
Podróże naziemne będą szybsze niż podróże samolotem. Przełamano kluczową przeszkodę