Aktualizacja: 19.04.2025 20:31 Publikacja: 25.01.2023 12:13
Sony ma nowy sposób na omijanie reklam. Ale coś za coś
Foto: Adobe Stock
Firma odpowiedni patent zgłosiła już w 2009 r., ale został przyznany w 2021 r. Technologia ta daje producentom ogromne możliwości, łącząc marketing telewizyjny z przekazem ustnym. Być może w przyszłości będzie też można rzeczywiście wejść w interakcję z bohaterem oglądanego programu.
Patent opisuje też możliwość grania przez użytkowników w „reklamę interaktywnej minigry, w którą można grać z innymi „widzami”. Być może więc użytkownicy wcale nie będą chcieli omijać reklamy w przyszłości, a skorzystają raczej z innych możliwości komunikacji głosowej z telewizorem.
Ten wyścig wzbudził na świecie ogromne zainteresowanie. W pekińskim półmaratonie roboty rywalizowały z ludźmi. A...
Najwyższy rangą urzędnik naukowy administracji Trumpa twierdził, że Stany Zjednoczone posiadają technologie, któ...
W perspektywie najbliższych pięciu lat niemal co trzeci z obecnych zawodów może zostać zastąpiony przez algorytm...
Australijska firma Q-CTRL zademonstrowała i z powodzeniem przetestowała system nawigacji kwantowej „Ironstone Op...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na początku kwietnia obie marki technologiczne otworzyły w Warszawie swój pierwszy w Polsce i drugi w Europie sh...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas